СТО "AUTO FRIENDS"

AUTO

м КИЇВ пр-т АКАДЕМІКА КОРОЛЬОВА 11/1

ПН-ПТ: 09:00 – 19:00 СБ: 10:00 – 18:00 НД-ВИХIДНИЙ

ГОЛОВНА >>РЕМОНТ ГІБРИДНИХ АВТО

РЕМОНТ ГІБРИДНИХ АВТО

Бензоелектричні машини все частіше з’являються на наших дорогах. Причина – в явно перевершує класичні ДВС економічності. Проте, їм також потрібно грамотний ремонт і супутнє обслуговування.

Обслуговування гібридних моделей має проводитися виключно в сертифікованих центрах, оснащених необхідним обладнанням. Займатися цим повинні фахівці, які пройшли навчання принципам обслуговування автомобілів саме такого типу. Наш сервіс гарантує Вам:

Специфіка ремонту

Гібридні автомобілі завоювали заслужену популярність як на первинному, так і на вторинному ринку. Помітної економії палива користувачі не помічають, але динаміка і комфорт гібридів роблять свою справу, залишаючи їх популярними серед певного кола автолюбителів.

Основна перевага бензоелектричних машин стала в той же час і головним недоліком: до «гріхів »класичного ДВС додалися всі особливості роботи електромоторів, батарей і вбудованої електроніки, яка займається синхронізацією роботи двохпаливної системи.

Гібриди володіють досить незвичайною деталлю – інвертором, який відповідає за перетворення постійного струму від високовольтних батарей в трифазний і подальшу його подачу до мотор-генератора. Даний прилад складається з безлічі деталей: модулі, система охолодження, агрегат блокування силових ланцюгів в аварійній ситуації.

Комплексну діагностику зможе провести тільки кваліфікований майстер.

Гібриди бувають різні

Під типовим визначенням «гібрид» часто ховаються абсолютно відмінні в плані технічної реалізації моделі, не кажучи вже про різницю певних марок.

Перше і головне: першу скрипку грає все ж класичний паливний двигун. Нічого несподіваного не буде: перманентна заміна якісних масел, фільтрів, неодмінний клінінг паливної системи і постійна профілактика системи газорозподілу. Основною причиною збоїв є саме неполадки паливної апаратури, в результаті яких зростає навантаження на електроніку, яка, в свою чергу, перевантажується в спробі компенсації затримок в роботі.

Не менш важливою особливістю стала робота системи охолодження, яка передбачає сепаровану систему охолодження, в яку входить вентилятор і яка вимагає постійного контролю.

Також вразливим вузлом залишається гальмівна система, за участі якої відбувається рекуперація енергії. Це означає, що починають гальмування моторгенератори, потім в справу вступають передні гальма і тільки потім – задні. Це одночасно і перевага – зростає в 3-4 рази термін служби колодок і дисків, і недолік – супорти схильні до закисання, через що постійно потрібно проводити профілактичні роботи.
Говорячи про коробку передач, можна з упевненістю сказати, що майже всі гібриди використовують e-CVT, або електроваріатори. Варіатором, правда, таку коробку можна назвати з великою натяжкою: насправді це комплекс, в якому планетарна трансмісія поєднується зі спеціальними електромоторами, за допомогою яких змінює швидкість обертання сонячна шестерня. Передачі і гідротрансформатор в ній відсутні, а до поломки схильні муфти, підшипники і втулки; лише в рідкісних випадках причиною може наздогнати диференціал.

Механічні ж пошкодження в даному випадку – переконливий привід для заміни трансмісії на контрактну, оскільки її ремонт не окупає себе.
Що ж стосується батареї, то тут є кілька нюансів. Саме її будова має на увазі, що навіть в ідеальних умовах експлуатації ємність знижується, осередки піддаються руйнуванню, а контакти – окислюються), в результаті чого БК видає помилку Check hybrid system.

Незалежно від того, як влаштована батарея конкретної моделі – парні циліндри або картриджі-акумулятори – всі вони, як правило, є нікель-металгідридними елементами. Відразу після діагностики ми знімаємо батарею та підключаємо її до діагностичного стенду, на якому після навантаження і виміру рівня струму визначаються пошкоджені елементи.

Основна проблема полягає в тому, що пошкодження йде від уже зіпсованих осередків на « здорові »за принципом доміно. Висновок – запускати проблему ні в якому разі не можна, інакше, крім небезпеки поломки, машині загрожує дорогий ремонт.

За підсумком, вибираючи гібрид, дуже важливо врахувати всі особливості рухової системи і нюанси роботи батареї. В іншому ж Вам допоможуть наші висококласні фахівці і якісне обладнання.

Проведення технічного обслуговування гібридного авто

Основні вимоги до сервісу, який може взятися за ремонт бензоелектричних машини – це спеціальне обладнання і кваліфікований персонал, якому знайомі всі нюанси роботи з подібною технікою. В іншому випадку страждає якість, та й говорити про які-небудь гарантії стає важко.

У нашому сервісі встановлені спеціальні стенди, завдяки яким ми можемо тестувати автомобілі в різних режимах роботи. Результат – навіть найдрібніші недоліки і неполадки будуть гарантовано виявлені і виправлені.

Також майстри нашого сервісу постійно підвищують свою кваліфікацію і вдосконалюють професійні навички, які дозволяють давати обґрунтовану і підкріплену фактами гарантію роботи відремонтованих модулів.

Бензоелектричні машини все частіше з’являються на наших дорогах. Причина – в явно перевершує класичні ДВС економічності. Проте, їм також потрібно грамотний ремонт і супутнє обслуговування.

Обслуговування гібридних моделей має проводитися виключно в сертифікованих центрах, оснащених необхідним обладнанням. Займатися цим повинні фахівці, які пройшли навчання принципам обслуговування автомобілів саме такого типу. Наш сервіс гарантує Вам:

Специфіка ремонту

Гібридні автомобілі завоювали заслужену популярність як на первинному, так і на вторинному ринку. Помітної економії палива користувачі не помічають, але динаміка і комфорт гібридів роблять свою справу, залишаючи їх популярними серед певного кола автолюбителів.

Основна перевага бензоелектричних машин стала в той же час і головним недоліком: до «гріхів »класичного ДВС додалися всі особливості роботи електромоторів, батарей і вбудованої електроніки, яка займається синхронізацією роботи двохпаливної системи.

Гібриди володіють досить незвичайною деталлю – інвертором, який відповідає за перетворення постійного струму від високовольтних батарей в трифазний і подальшу його подачу до мотор-генератора. Даний прилад складається з безлічі деталей: модулі, система охолодження, агрегат блокування силових ланцюгів в аварійній ситуації.

Комплексну діагностику зможе провести тільки кваліфікований майстер.

Гібриди бувають різні

Під типовим визначенням «гібрид» часто ховаються абсолютно відмінні в плані технічної реалізації моделі, не кажучи вже про різницю певних марок.

Перше і головне: першу скрипку грає все ж класичний паливний двигун. Нічого несподіваного не буде: перманентна заміна якісних масел, фільтрів, неодмінний клінінг паливної системи і постійна профілактика системи газорозподілу. Основною причиною збоїв є саме неполадки паливної апаратури, в результаті яких зростає навантаження на електроніку, яка, в свою чергу, перевантажується в спробі компенсації затримок в роботі.

Не менш важливою особливістю стала робота системи охолодження, яка передбачає сепаровану систему охолодження, в яку входить вентилятор і яка вимагає постійного контролю.

Також вразливим вузлом залишається гальмівна система, за участі якої відбувається рекуперація енергії. Це означає, що починають гальмування моторгенератори, потім в справу вступають передні гальма і тільки потім – задні. Це одночасно і перевага – зростає в 3-4 рази термін служби колодок і дисків, і недолік – супорти схильні до закисання, через що постійно потрібно проводити профілактичні роботи.
Говорячи про коробку передач, можна з упевненістю сказати, що майже всі гібриди використовують e-CVT, або електроваріатори. Варіатором, правда, таку коробку можна назвати з великою натяжкою: насправді це комплекс, в якому планетарна трансмісія поєднується зі спеціальними електромоторами, за допомогою яких змінює швидкість обертання сонячна шестерня. Передачі і гідротрансформатор в ній відсутні, а до поломки схильні муфти, підшипники і втулки; лише в рідкісних випадках причиною може стати диференціал.

Механічні ж пошкодження в даному випадку – переконливий привід для заміни трансмісії на контрактну, оскільки її ремонт не окупає себе.
 Що ж стосується батареї, то тут є кілька нюансів. Саме її будова має на увазі, що навіть в ідеальних умовах експлуатації ємність знижується, осередки піддаються руйнуванню, а контакти – окислюються, в результаті чого БК видає помилку Check hybrid system.

Незалежно від того, як влаштована батарея конкретної моделі – парні циліндри або картриджі-акумулятори – всі вони, як правило, є нікель-металгідридними елементами. Відразу після діагностики ми знімаємо батарею та підключаємо її до діагностичного стенду, на якому після навантаження і виміру рівня струму визначаються пошкоджені елементи.

Основна проблема полягає в тому, що пошкодження йде від уже зіпсованих осередків на « здорові »за принципом доміно. Висновок – запускати проблему ні в якому разі не можна, інакше, крім небезпеки поломки, машині загрожує дорогий ремонт.

За підсумком, вибираючи гібрид, дуже важливо врахувати всі особливості рухової системи і нюанси роботи батареї. В іншому ж Вам допоможуть наші висококласні фахівці і якісне обладнання.

Проведення технічного обслуговування гібридного авто

Основні вимоги до сервісу, який може взятися за ремонт бензоелектричних машини – це спеціальне обладнання і кваліфікований персонал, якому знайомі всі нюанси роботи з подібною технікою. В іншому випадку страждає якість, та й говорити про які-небудь гарантії стає важко.

У нашому сервісі встановлені спеціальні стенди, завдяки яким ми можемо тестувати автомобілі в різних режимах роботи. Результат – навіть найдрібніші недоліки і неполадки будуть гарантовано виявлені і виправлені.

Також майстри нашого сервісу постійно підвищують свою кваліфікацію і вдосконалюють професійні навички, які дозволяють давати обґрунтовану і підкріплену фактами гарантію роботи відремонтованих модулів.

Незважаючи на активний перехід автоконцернів від двигунів внутрішнього згоряння на електричні, гібридні моделі займають досить масивну нішу на вторинному ринку. Наш сервіс надає послуги з ремонту гібридних автомобілів всіх відомих типів і модифікацій.

Звертаючись до нас, Ви не тільки продовжуєте термін життя вашого гібридного автомобіля, але і отримуєте впевненість в тому, що він буде працювати на найвищому рівні.

Незважаючи на активний перехід автоконцернів від двигунів внутрішнього згоряння на електричні, гібридні моделі займають досить масивну нішу на вторинному ринку. Наш сервіс надає послуги з ремонту гібридних автомобілів всіх відомих типів і модифікацій.

Звертаючись до нас, Ви не тільки продовжуєте термін життя вашого гібридного автомобіля, але і отримуєте впевненість в тому, що він буде працювати на найвищому рівні.

Запишіться на СТО онлайн

ми передзвонимо Вам протягом 10 хвилин

Замовте зворотній дзвінок

ми передзвонимо Вам протягом 10 хвилин

Замовте зворотній дзвінок

ми передзвонимо Вам

протягом 10 хвилин

Запишіться на СТО
онлайн

ми передзвонимо Вам

протягом 10 хвилин

Замовте зворотній дзвінок

ми передзвонимо Вам протягом 10 хвилин

Запишіться на СТО онлайн

ми передзвонимо Вам протягом 10 хвилин

ЗАЯВКА НА РЕМОНТ

Ми передзвонимо Вам протягом 10 хвилин

ЗАМОВИТИ ДЗВІНОК

Ми передзвонимо Вам протягом 10 хвилин

ЗАКАЗАТЬ ЗВОНОК

Мы перезвоним Вам в течении 10 минут